loading...
رزپیکس | جدیدترین عکس های بازیگران
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 195 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

عکس های نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فجر

 

عکس های نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جسنواره فیلم فجر

 

نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من


عباس غزالی و چکامه چمن ماه در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

نگار جواهریان در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

نگار جواهریان و بابک حمیدیان در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

فرش قرمز فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

عباس غزالی و نگار جواهریان بازیگران فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

هومن سیدی در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

عباس غزالی و هومن سیدی در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

چکامه چمن ماه در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

نگار جواهریان در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

چکامه چمن ماه در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من
منبع : کامپک
برچسب ها عکس های نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» , عکس های نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فجر , Photo Press Conference Film Eterafat Zehn Khatarnak Man , فیلم اعترافات ذهن خطرناک من , داستان فیلم اعترافات ذهن خطرناک من , عکس های بازیگران فیلم اعترافات ذهن خطرناک من در جشنواره فیلم فجر , عکس های مراسم افتتاحیه فیلم اعترافات ذهن خطرناک من در جشنواره فجر , عکس های بازیگران فیلم اعترافات ذهن خطرناک من در نشست خبری در جشنوراه , عکس های عباس غزالی در نشست فیلم اعترافات ذهن خطرناک من در جشنواره فجر , عکس های هومن سیدی در نشست فیلم اعترافات ذهن خطرناک من در جشنواره فجر , تصاویر حاشیه از نشست رسانه ای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من , عکس های اکران فیلم جدید هومن سیدی در جشنواره فجر , عکس های چکامه چمن ماه در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من , عکس های رویا نونهالی در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من , تصاویر نگار جواهریان در نشست پرسش و پاسخ فیلم اعترافات ذهن خطرناک من ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
| با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم رزپیکس | سایت رزپیکس در 22 دی ماه سال 1393 شروع به کار کرده و روز به روز با پیشرفت خوب به سوی بهترین سایت عکس پیش میرود ... | لطفا به انجمن بروز و متفاوت ما هم سر بزنید و با نظرات خوبتون به ما انرژی بدین و با عضویت و فعالیت در انجمن یکی از کاربران محبوب سایت و انجمن رزپیکس باشید | با تشکر ویژه مدیریت رزپیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 745
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 986
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,416
  • بازدید ماه : 1,416
  • بازدید سال : 13,051
  • بازدید کلی : 658,519